Friday, May 15, 2009

Happy 4th Anniversary

Semalam sampai2 je rumah..time nak makan nasik yg baru ditapau on the way balik..tetiba plak wife aku tanya "tak ingat ke hari nie hari ape? "....."hari apa nya? hari khamis la..." ..."hari nie brape haribulan...?" ...."haribulan apanya??..." (sambil menyuap nasik dalam mulut..) "14hb la...lambat lagi nak gaji nie...nape??"... "tak ingat ke hari nie kitanya anniversary...!?"....."uh..?!" (sambil terus menyuap nasik...) wah...aku bab2 tarikh nie mmg susah nak ingat... sampai la nie birthday nenek ngan mak aku pun aku tak ingat...sucks siot aku nie...perghh..!

Sedar xsedar dah 4 tahun aku kawen..waa..cepatnye waktu berlalu. Yes..I should thank my wife for giving birth of 2 lovely kids that I love so much!!

Anak sulung aku dah 3 tahun 2 bulan...yang bongsu dah setahun 5 bulan...lagi 4 tahun sekolah dah anak aku...huhu....tua dah aku. Ada jugak yg tanya...next bila?? Emm..yg pasti nya bukan pada waktu yg terdekat. Wife aku kata bila yg bongsu dah 3 tahun baru pikir nak tambah lagi satu..takut nak beranak katanya. Lagi pun aku pikir2..kalau anak dah 3 tak ada bibik memang x ekonomi handalan...hantar nursery dah 8 ratus sebulan...mana nak cekau duit?? Bibik baru 500 sebulan...tapi, boleh percaya ke kat bibik jaga anak?? Dah la mcm2 kes penderaan keluar paper..xsanggup aku nak bayangkan anak2 aku yg comel nie kena camtu...nauzubillahh..!!



Takde apa yg special aku harapkan sempena anniversay nie. Cuma berdoa dimurahkan rezeki especially disaat ekonomi dunia yg tak menentu nie...(termasuk la ekonomi aku..) dan kebahagiaan yang berkekalan...amin...!!

4 comments:

Nazri Razali said...

Amin.

pye:rudz said...

happy anniversary
tahun depan jangan lupa lagi
kehkehkeh

Anonymous said...

Congrats, bro! apa da anniversary pon boleh lupa... anak 3 mmg kena consider bibik as an option. aku pun ingat nak usha gak la bibik ni... penat ah buat keje umah!

MFN

kuizikel said...

happy anniversary! comel2 anak ko :P