Saturday, July 18, 2009

Wedding

Maza, Atoie...and perantin(kepenatan)

Before abes bulan Jun aritu sempat aku ikut Atoie wat job kat Bangi. Orang dah ajak..takkan aku nak tolak..dah lama aku tunggu peluang nak ikut dia shoot wedding..bila lagi nak belajo teknik ambik gambor wedding..(skarang nie org ambik photo wedding style dah lain...yg convensional tu org dah xberapa nak dah...so..kene la praktis ambik shot yg lain sket...)


Job cover from malam nikah, bersanding esoknya dan sesi outdoor petang hari yang sama..maunya tak penat...tapi kan ku gagahkan jua....stamina ok lagi..heheh..!!








2 comments:

pye:rudz said...

maju setapak lagi nampaknya. cuba-cubalah follow si raddy pulak.

Labu-Labi said...

itulah...aku dah mail die nk ikut tag,bila ade nanti dia roger la.. aku nk blajo wat custom album ngan die lah...