Saturday, April 4, 2009

I need a break...

Pejam celik dah April...sedar tak sedar dah 2 tahun aku x blog, anak aku yg no. 2 pun dah nak pandai berlari. Last monday aku pi tmnet cyberjaya register streamyx, at last aku leh online kt umah sendiri.

Last Monday gak parents aku gi Cameron...tempat yang aku teringin nak pegi tiap2 tahun tapi tak sempat. Adik aku pun dah nak abis practical..lepas ni dah boleh start carik kerja. Projek aku kat UPM pun tinggal 5 bulan je lagi nak siap,lepas nie aku pun tak tau dapat jaga projek mana pulak.


Tapi itu sume aku malas nak pikir sekarang...dalam kepala aku dok pikir bile aku nak dapat minum teh kat ladang BOH Sg. Palas nie..bajet boleh korek sana sini tapi nak carik mase yg cun tu macam susah nak jumpa..lama sangat dah tak pegi mana2 nih. Hotel Equatorial pun macam dah melambai2 dah...ishh.


6 comments:

Nazri Razali said...

Finally, an update!
Bila nak pergi Cameron tu ajak-ajaklah sekali...

Labu-Labi said...

buleh..buleh...

tadi dekat sejam jugak dok pikir camne nak login, password haram dah tak ingat..but finally...kelakar tul!!

Nazri Razali said...

Tu lah, lain kali gunalah password yang halal.
:P

pye:rudz said...

aku baru ingat nak bakar je blog kau nih... hahahahaha

Labu-Labi said...

aku pun ingat blog aku dah rentung..hehe..!!

Anonymous said...

wei...... watsup me fren?

MFN